lørdag 12. mars 2016

Påske-egg ...

Bilderas

For ei tid tilbake fikk jeg ei utfordring av min scrappevenn Kirsten
"Lag et påske-egg ,helt fra bunnen av"
Så her nytta det ikke med papp-egg fra Nille




Jeg har laga dette egget ved hjelp av en ballong,flytende lim og hyssing
Lot det tørke godt før jeg fjerna ballongen.

Så var det bare for meg å pynte ivei
Brukte masse blomster og blad fra både
Wild Orchid Crafts og Prima






Egget er fylt med fargerike sjokolade-egg,til stor GLEDE for påskegjestene våre



Sommerfuglen er fra Kort & Godt
Nøkkelen ar laga av papirleire i ei siliconform kjøpte jeg hos Connie på
Riddersholm Design da jeg var innom der i sommer


Endelig fikk jeg brukt det lille stempeltrykket  fra Magnolia som jeg har tatt vare på i mange år


Deltar i følgende utfordringer :
My Time To Craft Challenge Blog # 317 FLOWERS
kaBoks  # 02 Påske
Scrappiness # 13 Vår,pastell og minst 3 blomster
Papirlosjen  # 3 Vår i luften
Craft Your Passion  # AG
Scrappelyst  # Stoff eller tråd

16 kommentarer:

  1. Hvor nydelig, veldig kreativt, du er kjempeflink :)

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig, du er utrolig flink!! 😍

    SvarSlett
  3. Wow, det ble utrolig stilig 😃👍🏼

    SvarSlett
  4. Beautiful project, gorgeous colours and flowers, thanks for playing along at MTTC this week.

    Pat xx

    SvarSlett
  5. Ååå så vakkert egg du har lagd, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

    SvarSlett
  6. Så nydelig påske egg!
    Tusen takk for ditt bidrag til Scrappiness sin utfordring!
    Klem, DT Helga <3

    SvarSlett
  7. Helledussen for ei utfordring ;)
    Og den klarte du BRA altso :)
    Fyttirakkaren so flott ♥

    SvarSlett
  8. OMG, det her var jo rett og slett helt fantastisk. Jeg bøyer meg i støvet, for det her er bare super kreativt. Og helt fantastisk dekorert.
    Tusen takk for at du scrapper sammen med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  9. Fantastisk flott og kreativt!
    Ha en fin påske!

    SvarSlett
  10. Det vare bare helt nydelig. Veldig kreativt. Tusen takk for at du deltar hos Papirlosjen sin mars utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  11. Et utrolig vakkert egg og så fantastisk pyntet. <3
    Veldig kreativt. :-)
    Tusen takk for at du deltar hos KaBoks denne gangen. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett
  12. Veldig kreativt og du løyste utfordring med stil :) Takk for at du deler med oss i Papirlosjen :)
    Klem DT Anelen

    SvarSlett
  13. Wow, så utrolig fint prosjekt!!
    Tusen takk for at du deltar hos Kaboks.
    DT-Elisabeth

    SvarSlett
  14. WOW for et fantstisk prosjekt!
    Virkelig herlig og nydelig vakker!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappelyst :)
    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  15. Utrolig lekkert og kreativt prosjekt med massevis av detaljer en kan drømme seg bort i.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  16. Dette egget har eg vert inne å kikka på nokre ganger, det er knallfint. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem DT-Anita

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake